
У разі проблем із двигуном про дросельну заслінку зазвичай згадують в останню чергу, адже вона відповідає за зміну подачі повітря, а не за його безпосереднє згоряння. При цьому багато інших проблем із двигуном, такі як запалювання, паливна система, система випуску тощо. виявляються явніше, тому на них звертають більше уваги. Однак несправна дросельна заслінка часто призводить до нестабільної роботи двигуна на холостому ході та погіршення економічності палива. Звичайно, замовляти нову дроссельну заслінку для Ланоса на Автопро треба тільки після діагностики, але звернути увагу на дросельний вузол варто відразу при появі однієї-двох ознак зі списку нижче.
Індикатор check engine може спалахувати з багатьох причин, але одна з найбільш встановлюваних — саме поломка дросельної заслінки, точніше, її датчика. У цьому випадку індикатор загорятиметься періодично, оскільки система діагностики автомобіля фіксуватиме це як тимчасову несправність, яка не повторюється в наступних циклах роботи двигуна. Таке явище ще більше заплутує автовласників.
Коли дросельна заслінка несправна, насамперед страждає запуск двигуна. Оскільки заслінка не відкривається повністю або закривається не повністю, це призводить до порушення подачі повітря в циліндри двигуна. Паливно-повітряна суміш утворюється неправильно, через що двигун після перерви запускається з великими труднощами. А коли все-таки запуститься, якийсь час автомобіль буде трусити.
Проблемний дросель часто стає причиною «плаваючих обертів» двигуна — коливань частоти його обертання від 500 до 1500 обертів на хвилину, що може призводити до неприємних наслідків: підвищена витрата палива, погіршення динамічних характеристик автомобіля та підвищений рівень викидів. Ще одна часта причина плаваючих обертів — забруднений датчик холостого ходу, так що рекомендується перевірити обидва ці вузли.
Якщо автомобіль погано розганяється і слабко відгукується на натискання педалі газу, це явна ознака того, що датчик дроселя зламаний. Коли педаль газу натискається, сигнал надходить на електронний блок керування двигуном, який розраховує, скільки повітря має потрапити у двигун. ЕБУ відправляє сигнал на електронний мотор дросельної заслінки, щоб відкрити або закрити дросель залежно від необхідної кількості повітря. На цьому етапі відбувається затик, через що ЕБУ неправильно інтерпретує положення дроселя, що викликає відсутність реакції на педаль газу.
Остання ознака характерна для безлічі несправностей, тому має розглядатися як додаткова. Автомобіль починає споживати більше палива, коли на повзунці дросельного датчика втрачено електричний контакт, що є наслідком природного зношування.
Ошибка: Контактная форма не найдена.